johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 december 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 2 december 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen packa ner macka,sen borsta håret,sen tog på mig skorna,jackan,mössan,vantar,sen tog kassen,gick ut iförådet,stoppa ner en färdigrätt,sen gick till bussen,sen tog bussen till laserdom,hoppa av där,gick resten av vägen,sen byta tröja,förklädde,skor,köksmössa,sen tvätta händerna,sen skär gurka,tomater,sen åt vi frukost åt en macka,drack kaffe,sen  tog hand om ren disk,sen åt vi lunch,drack saft,sen  torka borden,sen tog hand om ren disk,sen sätt oss ner,drack te,läste hd,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,sen gick vi till bussen,tog bussen till annerovägen,hoppa av där,gick resten av vägen hem,sen prata med min kille i telefonen,tog inne posten,sen tog av mig yterkläderna,sen gick inne till datan,kolla en sak,sen fråga pappa om han ville ha kaffe,sen koka kaffe till mig,sen såg julkalendern,sen gick,ducha,sen såg hifsjulkalender,sen la inne bilder på fb,sen låste datan,gick tog på mig kläder,gick ner,åt kvällsmat,drack saft,sen fortsätte lägga inne bilder på fb,sen smsa min kille mig så byta om till jeans,tunnlångarmadtröjan,sen gick på toa,sen tog på mig skorna,jackan,mössan,vantarna,sen gick vi till maxi,han handla mat till imorgon,jag handla färdigrätter,sen betala dom,sen sätt han,passa kassen,vantar,mössarna,jag fyllde på mitt busskort,sen gick vi hem till mig,jag la inne färdigrätterna i frysen,sen gick vi inne till oss,han fick låna vår kyl,sen la vi,myste lite,sen stoppa jag ner hans saker i hans kass,sen gick han hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards