johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 december 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 19 december 2013 19:30

 hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,tog ut smör,julskinkan,åt frukost i uterummet åt en macka,drack kaffe,sen tog inne kaffekoppen,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,dataväskan,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig skorna,jackan,vantar,mössa,paraply,sen gick till bussen,sen vänta på bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av,sen gick resten av vägen,sen hängde inne mina saker iskåpet,sen sätt lite i uppbehållsrummet,sen gick vi till kärnämne,hade matte fram till rasten,sen hade vi rast,sen fika vi,sen spela spel,sen hänga gubben,sen gick vi till matan,åt lunch,sen sätt i uppbehållsrummet,sen gick vi till janetsklassrum,såg en film om fåglar,sen gick,hämta våran saker,gick till gympasalen,hade juldansar,sen tog på oss skorna,jackan,vantar,mössa,tog paraplyet,dataväskan,sen tog bussen hem,vänta på bussen,tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen drack julmust,sen koka kaffe,såg går dagens hifsjulkalender,drack kafffe,sen gick ner,hämta reningörinsskiva,rengörde min dvd,drack mer kaffe,sen såg dagens hifsjulkalender,sen såg film,sen gick på toa,sen drack glögg,prata med mina föräldrar,sysskon,sen åt vi kvällsmat,drack julmust,sen gick på toa,sen la inne bilder på instagram,sen såg eva,adam avsnitt 1-8,sen läste bloggar,sen la inne ett vidoeklipp på julbyn på mitt rum,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards