johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 december 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 8 december 2013 21:45

  hej idag vakna jag nio,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,2 våfflor,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen såg julkalendern barna hedenhös på svtplay,sen ducha,sen torka mig,sen tog på mig kläder,sen borsta håret,sen ringde min kille,han fråga om vi skulle gå inne på fredrikstalla men jag sa måste ha ett par nya vinterskor då sa han gå till maxi,köp dom,sen tog jag på mig jackan,tarmobyxorna,vantar,mössa,skor,gick till maxi,köpte dom skorna,sen gick hem,smsa min kille,sa jag är hemma nu,sen sätt dom andra vinteskorna på tork för dom var dungsura,byta strumpor,sen gick på toa,sen sätt lite vid ipaden,sen smsa min kille,sa är utanför dig så tog på mig tarmobyxor,flisjacka,jackan,vantar,mössa,skorna jag köpte på maxi idag,sen gick vi till maxi han tog ut pengar,sen gick vi till fredrikstall,sen var där inne ett tag,sen vid fyra började vi gå hemmåt,hans mossa hämta han vid mig,jag gick resten av vägen hem,sen värmde mat,åt köttbullar,potatismos,drack jucie,sen gick på toa,sen värmde kaffe,åt lussekatt,drack kaffe,såg hifsjulkalender,sen åt mina chokladbitar ur mina 2 chokladkalendrar,sen gick på toa,sen sätt lite vid ipaden,sen såg solsidan,sen när den var slut åt vi kvällsmat,sen gick jag,min kille ut,gick ,sen gick han hem till sig,jag hem till mig,sen gjorde mig klar förläggdags ,det kommer kort på mina nya vinter skor i morgon hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards