johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under december 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 17 december 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen borsta håret,tog en kasse,stoppa i jackfickan,sen tog ett paraply,gick till bussen,stog,vänta på bussen till skolan,sen tog bussen till skolan,låste inne paraplyet,jackan,la inne vantar,mössa,sen låste skåpet,samlades i stora köket,städa,sen hade vi rast,sen fortsätte städa i köket,sen tog på oss jackor,mössa,vantar,paraplyet,tog bussen till olympia,gick till helsingborgs arena,hängde av oss,sen åt vi tomatsoppa,drack julmust,sen åt lax,potatis,sallad,drack julmust,sen drack vitaminchot,drack kaffe,ischoklad,sen tog vi på oss yterkläderna,sen gick tillbaka till skolan,sen hade vi rast,sen hänga gubben i stora köket,sen hämta våran saker,gick till busshållsplatsen,tog bussen hem,sen gick från annerovägen hem,snacka med killen i telefon,tog inne hd,sen gick på toa,sen koka kaffe,drack kaffe,åt pepparkaka,sen strök mina kläder,pappaskläder,min brorskläder,sen åt pannkaka,sen gick på toa,sen åt en pannkaka till,drack vatten,sen såg julkalendern,sen såg hifsjulkalender,sen sätt på fb,kolla på bloggar,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 16 december 2013 22:02

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick på toa,sen tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig jackan,skorna,mössa,vantar,tog gympapåsen,väskan med kökskorna ,sen gick till bussen,tog bussen till skolan,hoppa av,sen gick resten av vägen,gick till omkläddningsrummet,la inne sakerna,hängde av mig jackan,sen låste skåpet,sen gick lite till uppbehållsrummet,sen lilla köket,dom sa att oss att hämta våran kökskläder dom andre hämta sina,tvätta dom jag hämta mina men behövde inte tvätta dom så la dom i  skåpet igen,sen hämta min jacka,vantar,mössa,sen tog vi bussen till fredrikstall,kolla på drömskogen,sen gick vi tillbaka,sen hängde av våran saker,sen gick vi till matan,åt lunch,sen snacka med min kille i telefon,sen hämta jackan,gympapåsen,häng låset,gick till gympan,sen hade vi idrott,sen gick vi inne,ducha,byta om till våran vanliga kläder,sen hängde inne mina saker i skåpet,sen hade vi kärnämne först matte,sen svenska,sen hänga gubbe,fika,sen ställde vi inne allt,ställde upp stolorna,tog mina saker,låste skåpet,sen ringde min kille,sen träffades vi vid skolan,gick hem tillsammans,sen gick han hem till sig,jag hem till mig,jag koka kaffe,åt lussekatt,pepparkaka,kanelbulle,drack kaffe,såg julkalendern barna hedenhös,sen gick på toa,sen ducha,sen tog på mig kläder,sen såg hifsjulkalender,sen kom min kille till mig,vi la,möss,sen åt jag kvällsmat,sen la jag,min kille,möss lite till,sen gick han hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 15 december 2013 21:30

  hej idag vakna jag,emil elva,han la,såg en film,sen såg han solsidan,gick ut,brädde bullar till oss jag åt 2 bullar,drack jucie,sen såg solsidan,la,myste med han,sen tog på mig kläder,packa ner kudden i kassen,det andra i väskan,sen gick vi hem till mig,lämna det,jag borsta tänderna,sen smsa jag,fråga mamma om jag fick hänga med han,hans mossa inne i danmark,det fick jag,sen gick jag på toa,borsta håret,sen låste vår dörr,sen ställde oss vid rundelen,vänta på hans mossa,sen hämta hans mossa oss,sen körde vi ner,pakera bilen,sen gick vi upp till båtarna,sen tog båten över till danmark,sen gick i danmark,sen gick vi,tog båten hem,sen lämna hans mossa av mig,sen låste jag upp dörren,sen låste upp förrådet,tog pizzorna,åt 2 pizzor,drack julmust,sen gick på toa,sen kom mina sysskon,föräldrar hem,sen såg jag julkalendern,sen gick jag på toa,sen gick jag,min kille ut en liten runda,sen såg jag solsidan,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 14 december 2013 22:30

  hej idag vakna jag elva,sen klädde på mig på hans rum,sen gick hem,åt en macka,drack kaffe,borsta tänderna,sen håret,sen kolla på julkalendern,hifsjulkalender,sen åt lunch,drack jucie,sen ducha,sen tog på mig kläder,sen ringde han mig,sen stack mossa,sen stack jag,sen min fassa,jag,emil stack ner till stan,gick där,sen stack han till maxi,där träffa vi hans mossa,sen lämna hon oss hemma hos mig,jag,emil åt pizza,snacka med mormor,morfar,sen gick jag på toa,sen log vi,såg film,sen tog jag med saker till han,sen gick vi hem till han,la oss i hans säng,såg film,åt lussekatter,drack läsk,åt chips,sen gick jag,borsta tänderna,gjorde mig klar förlägdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 13 december 2013 22:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,stoppa ner matlåda i en kasse,julmusten,sen tog på mig skorna,jackan,mössan,vantar,tog kassen,sen gick till bussen,tog bussen till jobb,hoppa av på laserdom,gick resten av vägen till jobb,sen gick ner,byta om till th-shirt,kökskor,köksmössa,förklädde,sen tog matlådan,julmusten,låste skåpet,ställde julmusten,maten i kylen,sen tvätta händerna,sen tog hand om ren disk,sen rensa sill,sen åt vi frukost åt en macka med skinka på,sill,drack kaffe,sen tog hand om ren disk,sen sätt vi,kolla på lucia,drack kaffe,sen tog vi hand om ren disk,sen värmde min lunch,sen åt kinamat,drack julmust,sen torka borden,sen tog hand om ren disk,sen tog julmusten,gick ner,byta om till mina vanligakläder,hängde nycklen,tog kökskorna,slängde det andra i tvätten,sen gick till bussen,sen tog bussen hem,sen gick på toa,sen koka kaffe drack kaffe,åt lussekatt,såg hifsjulkalender,sen drack glögg,läste bloggar,sen åt vi kvällsmat,sen packa väskan,sen smsa min kille,han mötte mig,sen gick vi en runda,sen gick vi hem till han,såg film,smällare på hans data,sen hängde vi med när hans bror övningskörde,sen såg han smällare,då somna jag,sen gjorde vi oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 12 december 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,ut i uterummet,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen borsta tänderna,tog min mobil,sen borsta håret,tog på mig skorna,jackan,vantar,mössa,sen tog kassen med maten i,mackan i,sen tog bussen till jobb,hoppa av vid laserdom,sen gick resten av vägen till jobb,sen gick ner,byta om till th-shirt,förklädde,kökskor,sen tvätta händerna,sen skärde gurka,sen ställde ut den i salladställen,sen tog hand om disken,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen pensla lussekatter,sen tog hand om ren disk,sen värmde min mat,åt lucnh,drack vatten,sen tog hand om ren disk,sen sätt vi,villa,sen hjälpte en handledare att skära upp margarin,ställa ut disk,sen gick vi ner,byta om,gick ,tog kassen,sen gick till söderpunkten,gick där,sen gick till knuttpunkten,tog bussen till väla,handla batterier på clas ohlsson,sen tog bussen hem,sen koka kaffe,såg julkalendern,drack kaffe,sen åt en chokladbit,såg hifsjulkalender,drack kaffe,sen la ut en sak på facebook,sen kalla pappa,sa att det var kvällsmat åt grönkålssoppa,drack mjölk,sen ringde min kille,sen gick jag på toa,sen tog på mig skorna,jackan,vantar,mössa,gick till ladan,lyssna på musik på mobilen,sen gick vi till netto,han handla,sen gick vi tillbaka till dalhem,gick hem,sen tog av mig skorna,jackan,vantarna,mössan,sen gick på toa,kommer inne en bild på min julby en dag,ett filmklipp,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 11 december 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe ivardagsrummet,såg julkalendern,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen stoppa ner mackan i kassen,sen borsta håret,tog på mig skorna,jackan,vantar,mössa,sen tog kassen,gick ut,hämta en färdigrätt,sen gick till bussen,tog bussen till jobb,sen hoppa av vid laserdom,gick resten av vägen till jobb,sen gick ner,byta till th-shirt,tog på mig förklädde,byta skor,sen hängde inne det andra i skåpet,tog färdigrätten,mackan,ställde inne i kylen,sen tvätta händerna,tog hand om ren disk,sen sätt russin i lussekatterna,sen åt vi frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog hand om ren disk,sen tog hand om ren disk,sen tog hand om ren disk,sen tog hand om ren disk,sen värmde min mat,åt lunch,drack saft,sen ställde inne disken,sen tvätta händerna,torka borden,sen tog hand om ren disk,sen snacka med handledare,sen tog min flaska,gick inne till bibbloteket,sen gick ,byta om till vanliga kläder,tog på mig jackan,skorna,tog kassen,sen tog mina vantar,mössa,sen låste inne det andra i skåpet,sen gick till bussen,sen tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,gick resten av vägen hem,hängde upp kassen,sen gick på toa,sen koka kaffe,sen drack kaffe,såg hifsjulkalender,sen gick på toa,sen gick ner med koppen,sen tog på mig jackan,skorna,tog mössa,vantar,sen körde mina föräldrar mig till väla jag klippte mig,sen kom min kille,vi gick på väla,sen tog vi bussen till berga,gick resten av vägen hem,sen åt kvällsmat,drack läsk,sen sätt min julby på mitt rum,sen ducha,sen tog på mig kläder,fota julpynt,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 10 december 2013 22:00

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sätt,snacka med mamma,sen brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner,stoppa ner mackan i kassen,borsta håret,tog på mig skorna,jackan,vantar,mössa,gick ut till förrådet,hämta en färdigrätt,la ner i kassen,sen gick till bussen ,tog bussen till laserdom,sen gick resten av vägen till söderslunchcafe,sen gick ner,byta om till köks th-shirt,kökskor,köksmössa,sen låste skåpet,tog mina nycklar,sen la inne mackan,färdigrätten i kylen,sen tvätta händerna,sen skärde gurka,la upp fetaost,sen hjälpte en handledare,rulla lussekatter,sen tvätta händerna,sen tog min macka,sen åt vi frukost åt en macka,drack kaffe,sen pensla jag,en till lussekatterna,sen sätt vi oss ner,sen plasta inne rusinen,äggulan,sen tog hand om ren disk,sen värmde min färdigrätt,sen åt vi lunch,drack saft,sen torka jag borden,tog hand om disken,sen sätt vi oss ner,fika,drack kaffe,sen sluta vi för dagen,gick ner,byta om till våran vanliga kläder,jackan,skorna,mössan,vantar,sen gick till bussen,tog bussen till annerovägen,sen hoppa av på annerovägen,gick resten av vägen hem,såg om vi hade fått post,sen gick på toa,sen gick  inne,koka kaffe,sen såg julkalendern barna hedenhös,åt en choklad,drack kaffe,sen såg hifsjulkalender,åt choklad,drack kaffe,sen gick på toa,sen åt vi kvällsmat,drack jucie,sen gick på toa,sen såg klart en film jag hade börjat på igår,sen möte min kille mig vid dagiset,vi gick hem till han,la,kelade,sen följde han mig hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards