johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 7 februari 2013 21:00

  hej idag vakna jag när mamma väckte mig , sen tog på mig kläder,sen åt en macka,drack jucie,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,sen tog kassen med köksskorna i, maten,en macka,sen tog jag bussen till min praktik,sen gick från filmstaden där jag hoppa av till min praktik,sen tog på mig en kökströja,förklädde,köksmössa,sen skala potatis,sen hade rast 9.30 till 10.00 , åt en macka då,drack kaffe,sen sätt ner,gick ,kolla var allt skulle ligga,sen åt lax,potatis,laxsås,sen tog en en sån man lägger disk i,sen räkna bullar,torka bordet där dom hade bakat,sen sätt,prata ,smsa,sen gick,byta om till min th-shirt,sen långarmadtröja,sätt på mig mina yterkläder,sen gick ut till sofia,jag,sofia vänta på bussen hem till mig,sen tog bussen hem till mig,sen gick jag på toa när vi kom hem snacka med min kille i telefon på bussen,sen var hemma hos mig ett litet tag,sen körde pappa mig,sofia till bowlingen,jag gick ,hämta mitt bowlingklott,sen tog på mig skorna,sen la klottet på stolen,gick,köpte kaffe,läsk,delakatio,sen gick ner,bowla gick ganska bra,sen åkte sofia med 3an hem efter,jag åkte hem med pappa fast han körde inom maxi,lämna maten till mamma,sen körde vi hem,då gick jag på toa,sen ducha ,sen åt stuvadbrockoli,biffar,sen kolla på min ipad,nu ser jag film,sitter vid min ipad hade bra alla vi hörs imorgon alla hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards