johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 2 februari 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tolv , tog på mig kläder,duka fram , åt frukost, sen borsta tänderna,håret,sen gick jag, min kille till maxi,där fylla jag på mitt busskort,sen vänta vi på bussen,tog den till stan , sen gick vi i stan, sen halv två åt vi chinamat i stan,sen gick,kolla på min killesjobb,sen tog bussen till coop vid landskrona vägen det var en sjuksak som hände där min kille fick ut engeridrickan men ej jag dom fråga mig efter legg och hade ej med mitt legg,sen tog vi bussen hem till dalhem,sen gick jag hem till mig,sen han hem till sig, sen åt jag schnitzel,potatis,sås,drack alkoholfri cider, sen gick jag,min kille förbi min skola,sen gick vi hem till han,var hos han,såg melodifestivalen hos han,sen såg film hos han,sen gick jag,han en liten runda,sen gick jag hem ,han hem,nu ser jag svenssonsvensson,äter godisnappar,dricker alkoholfri cider hade bra vi hörs i morgon alla hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards