johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 5 februari 2013 20:30

  hej idag vakna jag när mamma väckte mig,sen tog på mig kläder,sen åt frukost,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläder,gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen tog av mig yterkläderna,tog skoldatan,gick till kärnämne,sen hade matte från 8.10 till 9.00,sen engelska 9.00 till 9.40,sen hade rast då gick jag,en kompis till caffeterian,jag köpte en birka,kaffe,sen gick , lämna tillbaka koppen,sen hade vi svenska 10.00 till 11.00,sen hade vi nyheter ,sen prata vi om nyheterna,sen gick vi,åt ,sen hade vi rast till 12.20 sen bjöd mixen oss på fika,sen såg vi en film ,sen såg på folkhögskoler som 2 i klassen vill börja på men inte jag,sen tog jag bussen hem,sen drack jag kaffe hemma,sen körde pappa,jag , hämta mitt paket med filmer,sen körde pappa mig till bowlingen,sen bowla man 17.00 till 18.00,sen hämta pappa,syrran mig,sen körde vi till maxi,sen ducha jag,sen packa upp filmerna,sen åt vi spaggeti med köttfärsås,sen gick jag,min kille ut,gick,då börja det snöa . hade bra alla vi hörs i morgon alla hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards