johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 17 februari 2013 21:45

  hej idag väckte pappa mig,rulla upp min gardin,sen gick jag på toa,sen klädde på mig,sen gick ner,åt frukost,sen borsta tänderna,sen håret,sen sätt på mormorsgamla data,la inne bilder på fb med den,sen drack kaffe,sen åt räkor,räkmackor,sen skrev jag en handle lista,sen ringde min kille mig,snacka med honom i telefonen,sen såg film som heter gustafsson 3tr disc 1,sen åkte jag,min syrra,mina föräldrar till pk ,där hämta pappa james bones filmer,sen åkte vi till maxi,handla på maxi,sen åkte vi hem,sen såg jag film,sätt vid min ipad,sen såg jag gustafsson disc 2,sen ringde min kille mig,fråga mig vill du ut,gått då sa jag ja det vill jag,sen gick jag,min kille ut,gick till filbornaskolan,sen tillbaka till dalhem igen,sen gick jag hem till mig,han till sig ,sen åt jag potatisar,broccoli,schnitzel,svampsås eller sigonersås,drack läsk till,nu ser jag gustafsson säsong 2,disc 2,sitter vid min ipad,äter godis,dricker cocca cola hade bra alla vi hörs imorgon alla hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards