johannakarlssonmaltby

Alla inlägg under februari 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 1 februari 2013 23:09

  hej idag gick man upp 7.14,tog på mig kläder,sen åt macka,drack mjölk,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig yterkläderna,sen tog bussen till skolan,sen tog av mig mina yterkläder,hängde inne i mitt skåp,tog upp skoldatan från skolväskan,sen gick till janet , vi hade matte hos janet,sen sen svenska,sen fixa en kompis,asistent fika , sen fika vi med kronanskaka,drack kaffe,sen hade vi nutidsfrågor,sen lämna jag datan i skåpet,sen handla en cocca cola,sen hade vi siw då tvätta vi våran kökskläder,sen han jag göra en pannkakssmet,2 pannkakor, sen gick vi och åt , sen efter lunch köpte jag en kaka,en cocca cola till , den fick man ta med på lektionen,fortsätte grädda pannkakorna,sen åt vi pannkakorna ,drack vatten,sen tog bussen hem,hemma såg jag svenssonsvensson säsong 1 avsnitt 7-12,sen åt jag grönkålssoppa,drack cider,åt glass , såg svenssonsvensson säsong 1 avsnitt 7-12,sen såg jag svenssonsvensson säsong 4 avsnitt 1-7,sen hade pappa gjort pannkakor det åt vi till kvällsmat,sen fortsätte jag se svenssonsvensson säsong 4 avsnitt 1-7, dricker herrljunga cider alkoholfri,godis,har sätt gladiatorena, jag har sätt klart svenssonsvensson säsong 4 avsnitt 1-7, nu ser jag svenssonsvensson säsong 4 avsnitt 8-13 hade bra alla vi hörs i morgon alla hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards