johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 mars 2016

Av johanna Karlsson Maltby - 5 mars 2016 22:30

  Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gav katternamat,sen bädda sängen,sen starta en maskintvätt,sen gick inne till min lägenhet,sen bädda sängen,sen tömde kattlådorna,sen gick ut,slängde det,sen gick inne till min lägenhet,sen damtorka,sen dammsuga,sen såg tv,sen gick ut,sen hängde upp tvätten,sen gick inne till min lägenhet,sen hängde upp tvätten,sen gick inne till min lägenhet,sen dammsuga,sen plocka upp disken,sen åt lunch,drack läsk,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,åt kvällsmat,drack läsk,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen såg melodifestivalen,sen såg melodifestivalen,sen såg tv,sen gick inne till mina föräldrar,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards