johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 7 juni 2013 23:14

  hej idag vakna jag halv ett på dan,sen gick på toa,sen klädde på mig,sen gick ner,åt frukost åt 2 våfflor,drack kaffe sätt i uterummet,åt det,sen borsta tänderna,håret,sen gick på toa,då ringde min kille på dörren,sen drack upp resten av kaffet,sen la jag,han,möss i min säng,sen käka jag lunch,sen tog inne talriken från uterummet,sen gick på toa,sen möss vi lite till på mitt rum,sen gick vi till drottninghögspizzeria för min kille skulle handla mat där,sen gick han inom kometen,sen gick vi hem till han,sätt,glode på 2 filmer,sen gick jag till kometen,sen gick hem,tog cyklen,cykla upp till maxi,sen käka,sen såg eva,adam ,sen såg sverige,österike,nu ska jag sätta vid ipaden ett tag,sen lägga mig hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards