johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 9 juni 2013 22:27

  hej idag vakna jag 11.37,klädde på mig,sen gick ner,koka kaffe,sen åt en macka,drack kaffe ,sätt i uterummet,sen borsta tänderna,håret,sen ringde min kille,fråga om jag ville hänga med han till maxi,gjorde det,när vi skulle gå till maxi mötte jag på mormor,morfar,sen gick vi en runda,sen gick han hem till en kompis,jag gick hem till oss,sen käka revbenen,sen kött,potatis,grönsaker,drack cider,sen kolla på film,sen smsa min kille,fråga om jag kunde komma hem till han,sen sätt,vänta på han i hans säng,sen spela jag fifa,han raka sig,sen sätt han vid datan,jag spela fifa,sen kolla vi på tv,möss i hans säng,sen skulle jag gå hem,han följde mig hem,då gick vi en liten runda,sen gick jag hem,nu ser jag film ser eva,adam andra skivan ,sitta vid ipaden hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards