johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 5 mars 2015 21:30

  hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrarshus,sen åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen tog väskan,la ipaden i,maten,yoggin i ,sen tog på mig skor,jacka,sen tog mackan,la i väskan,sen körde mamma mig till jobb,sen byta om till arbetsth-shirt,förklädde,skor,sen tog maten,mackan,yoggin,la i kylen,sen la ipaden i lådan,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack te,sen tog hand om disken,sen åt lunch,drack vatten,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick ,byta om till mina vanliga kläder,sen la ipaden i väskan,sen tog bussen till annerovägen,sen gick till vårt gamla hus,sen städa vi klart,sen åkte hem till mormor,morfar,fika,sen åkte vi hem,sen åt kvällsmat,sen gick inne till min lägenhet,diska,sen gick inne till mina föräldrar,sen åt kvällsmat,sen duscha,sen tog på mig kläder,skor,sen gick inne till min lägenhet,borsta håret,sen gick inne till mina föräldrarshus,sa godnatt,sen gick inne till min lägenhet,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards