johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 15 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen gick inne med min kaffekopp,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig skorna,jackan, tog väskan,sen öppna gargaset,sen stängde gargaset,lämna inne mammasnycklar,sen cykla till skolan,låste cyklen,tog av min hjälm,sen byta om till kökskläderna,sen var jag,en till i tid så vi fick riva morötter,göra degen,sen jäste degen,vi läste köttfärssoppa med pastaskruvar vad man skulle ha i det,sen dela en  grönsakerna, en duka ,sen hade vi rast,jag handla en birka,kaffe,sen börja vi igen,en tog hand om disken,en baka ut brödet,sen gjorde vi soppan,sen åt jag,en till i köket,sen hade vi rast till halv ett,sen tog hand om disken,sen skrev vi upp saker vi hade i soppan,sen sluta vi,tog våran saker,sen låste upp cyklen,cykla hem,sen koka jag kaffe,drack kaffe,sen strök mina kläder,sen ducha jag,sen tog på mig kläder,höll koll på soppan pappa gjorde,sen kom min kille med filmer jag skulle låna,sen kom pappa,mina sysskon hem,sen såg jag,min kille film,sen åt vi kvällsmat,drack jucie,sen såg jag,min kille film,myste,sen gick min kille hem,sen såg jag sverige,tyskland,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards