johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 11 oktober 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut brödet,smöret,smörkniven,skinkan,kaffe till mig själv,åt en macka,drack kaffe iuterummet,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen stoppa ner yoggi,macka,sen borsta håret,bad mamma hjälpa mig ,sätta upp mitt hår,sen tog på mig skorna,jackan,sen gick ut till förådet,tog en färdigrätt,min julmust,la ner i kassen,sen gick till bussen,tog bussen till jobb,sen hoppa av på knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen ringde på dörren,en öppna,sen byta om till kökströjan,förklädet,skorna,sen la inne mina saker i kylen,sen tvätta händerna,sen tog hand om disken,sen hade vi frukost åt min yoggi,min macka,drack kaffe,yogurt,sen torka borden,sen hjälpte till,ta hand om disken,sen hade vi lunch åt schnitzel,potatis,sås,drack julmust,kaffe,sen åt vi glass,sen drack kaffe,drack upp min julmust,sen gick på toa,sen torka borden,mikrovågsungnarna,arbetsbänken,sen hjälpte till,ta hand om disken,sen stängde vi av diskmaskinen,gjorde den rent,sen gick jag,en till tjej,byta om till våran vanliga kläder,slängde dom andra i tvätten,tog hem mina kökskor,sen gick till bussen,tog bussen hem,hoppa av på annerovägen,gick resten av vägen hem,sen gick på toa,sen tog det lungt,sen åkte vi till ica nära drottninghög,hämta mitt hifpaket som jag fick för jag tippa rätt på en match det kommer upp en bild på tavlan en dag,sen körde vi hem,jag ducha,sen klädde på mig kläder,sen körde vi till maxi,handla,sen sätt vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen gick jag på toa,sen såg jag sverige-österike 2-1 blev det till sverige,sen gick jag på toa,sen kom mamma hem,sen såg vi idol,sen gick jag på toa,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards