johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 14 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen gick upp,borsta tänderna,hämta mobilen,sen gick ner,borsta håret,tog på mig skorna,jackan,stoppa ner datan iväskan,tog gympapåsen,öppna gargaset,stängde gargaset,lämna inne mammasnycklar,sen cykla till skolan,byta om till kökskläder,sen baka vi råttor,sen prova jag,en till studentmösorna,sen hade vi rast,sen fortsätte baka råttorna,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,sen smaka dom råttorna,sen  hade lunchrast åt tikka masala(indiskgryta),drack mjölk,sen hade vi idrott,gick,hämta våran idrottskläder,hade hinderbanna på idrotten,sen ducha vi,sen tog på oss kläder,sen handla en birka,vatten i cafetterian,sen hade vi kärnämne,hängde gubbe,sen hade nutidsfrågor,sen hade eget val på kärnämne,sen sluta vi,tog våran saker,cykla hem,sen drack kaffe hemma,sen gick jag,min kille ut,gick till västra berga skolan,sen ringstorpskolan,sen gick hem till oss,min kille vänta på mig,vi åt rotmos,falukorv,drack jucie,sen la vi,mystde på mitt rum lite,sen gick hem till min kille,såg film,sen gick hem,gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards