johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 2 oktober 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner iuterummet,sen åt en macka,filmjölk,drack kaffe,brädde en macka att ta med,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen stoppa ner min macka,yoggi,drickan,maten,sen borsta håret,sen bad mamma hjälpa mig att sätta upp det,sen gick till bussen,sen hoppa på bussen,trycket mot maskinen,sen sätt mig,sen tog min kasse,hoppa av på knuttpunkten,sen ringde på dörren,en öppna,sen vänta på en,sen byta om till kökströjan,förklädet,skorna,kepsen,sen la inne mina saker i kylen,sen  sätt sakerna på sin plats,sen  plocka disk,sen åt frukost åt en macka,yoggi,drack yoghurt,kaffe,sen sätt mina saker på vagnen,sen sätt inne min drick yoghurt,sen hängde med en handledare ner till språkkaffet,sen plocka disk,torka disk,sen hade vi lunch,åt kassler,ris,jordnötter,bönner,tatziki,drack saft,kaffe,sen gick på toa,sen plocka disk,torka disk,tog ut disk,sen höll på med disken,sen sluta vi,jag,en till gick,byta om till våran vanliga kläder,sen tog kassen,mina matlåder,gick till bussen,tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,sen gick på toa,sen gick jag,min bror,mamma till maxi,handla,sen gick vi hem,sen hjälpte mamma med maten,sen kolla saker,sen gick på toa,sen plocka upp diskmaskinen,sen såg film,sen åt vi kvällsmat,sen fortsätte se filmen,ska göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards