johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 4 oktober 2013 22:54

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut en talrik,sked,en kaffekopp,sen åt filmjölk,brädde en macka att ha med,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen stoppa ner yoggi,macka,peppsi,sen borsta håret,sen bad mamma sätta upp mitt hår,sen tog på mig skorna,jackan,gick ut till förrådet,tog en färdigrätt,sen gick till bussen,tog bussen till jobb,sen hoppa av på knuttpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen ringde på dörren,en öppna,sen byta om till kökströjan,förkläddet,skorna,sen la inne mina saker i kylen,sen tvätta händerna,sen torka borden,tog inne ljusen,sen tog hand om disken,sen hade vi frukost åt en yoggi,macka,drack yoghurt,kaffe,sen tog hand om disken,sen hade vi lunch,åt köttfärslimpa med potatis,grönsaker,drack peppsi,kaffe,sen tog hand om disken,sen soppa golvet,sen torka golvet,sen sätt ut alla saker igen,sen tog hand om sissta disken,sen stängde vi av diskmaskinen,jag,en till tjej gick,byta om till våran vanliga kläder,tog bussen hem,sen gick på toa,sen lämna sakera,sen gick på toa,sen åkte jag,min kille ner till stan,gick på matmarknaden,sen åt vi på cafe annorlunda,jag åt en kladdkaka med grädde,drack kaffe,han åt en chokladbolle,drack fanta ,sen gick vi inne på harrys,gick på toa,sen handla han en öl,drack där,sen gick vi till bussen,tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen gick på toa,sen snacka lite med mormor,mina föräldrar,sen sätt mig lite vid ipaden,sen såg film,sen kom min kille,sen åt jag pizza,drack läsk,såg film,sen la jag i min kille,kela,sen sätt vi på en ny film,nu äter jag chips,dricker läsk,sen läser hd,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards