johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 6 oktober 2013 21:30

                       hej idag vakna jag 10.01,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt 2 mackor,drack kaffe,sen borsta tänderna,tog min mobil,borsta håret,sen tog på skorna,jackan,sen körde mamma,jag,syrran till väla,har är bilder på saker jag handla i dag,överkastet jag handla igår här är 4 tröjor jag köpte idag,en flisjacka,vantar,pannband,bikini,en kjol till bikini underdelen,parfym köpte jag på väla idag,sen köpte jag en matta på ikea,sen körde vi till hööks,skopunkten,sen körde vi till maxi där köpte jag trosor har kommer bilder på trosorna,matan ,sen åkte vi hem,jag klippte av lamparna,hängde inne mina kläder i min gadrob,la matan på mitt rum,hängde inne trosorna,sen åt vi pölse med bröd,drack läsk,sen gick på toa,sen såg film äntligen jullov,sen koka kaffe till mig,pappa,sen drack kaffe,sen lyssna på hif på radio,sen åt vi kvällsmat,sen gick på toa,sen sätt vid ipaden,sen åt varsen kanelbulle,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.    

Ovido - Quiz & Flashcards