johannakarlssonmaltby

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2013

idag

Av johanna Karlsson Maltby - 25 oktober 2013 23:30

  hej  idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,tog ut smör,skinka,plattmackor,kaffe till mig,åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen tog inne sakerna efter mig,sen gick upp,borsta tänderna,tog mobilen,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig skorna,jackan,la ner en frukt i väskan,sen gick till busshållsplatsen ,vänta på bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av på filbornaskolan,sen gick till omkläddningsrummet,låste inne mina saker,sen sätt lite i uppbehållsrummet,sen gick vi till thomasklass,sen sa vår lärare vad vi skulle göra,sen börja vi hänga upp halloween saker i musiksalen,sen fixa dukar,en strök dom,sen hade vi rast,jag gick till omkläddningsrummet,hämta pengar,sen gick till cafeeterian,handla,sen fortsätte vi med att fixa till halloweenfesten,sätt inne bord i musiksalen,sätta dukar,sen sätt vi svansar på mössen,ögon,sen gick jag,filippa,fråga om en kaka var klar som han hade gjort,ställde den i musiksalen,sen gick vi,åt i matsalen,sen hade vi lite rast,sen börja duka,blanda saft ,sen kom gästerna,sen börja halloweendisckot,sen sa vi att det var slut,vi börja plocka undan,sen var allt klart,sen samlades vi i uppbehållsrummet,sen hämta jag mina saker,gick till busshållsplatsen,vänta på bussen,sen hoppa av på annerovägen,gick hem resten av vägen,sen tog ner kläder jag skulle ha med till semstern,sen packa väskan jag skulle ha på flygplanet,sen drack kaffe,sen kolla lite på film,sen ducha,sen sätt vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen läste jag hd,sen såg jag,mamma idol,sen gjorde jag mig klar förläggdags vi hörs när vi kommer hem från semstern igen hade bra alla hälsningar johanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2016 17:47


  hej alla ny har jag gått över till noum.com vi hörs där alla 780414376 noum.com/johanna93 ...

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag  nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne til...

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner matlåd...

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruk...

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner matlådan,mackan,yoggin, la i väskan,sen tog på ...

Ovido - Quiz & Flashcards