johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 12 januari 2015 21:38

Hej idag vakna jag halv åtta,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,laddare,sen gick ner,borsta håret,sen tog min matlåda,macka,yoggin,la i väskan,sen tog på mig skorna,jackan,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen,sen tog hand om disken,sen gick ut med frukt,sen gick med en ner till det andra caféet ,sen åt frukost,drack varm choklad,sen tog hand om disken,sen värmde maten,sen åt lunch,drack vatten,sen gick,byta om till mina vanliga kläde,skor,sen tog väskan,sen gick ner,vänta på mamma,sen åkte vi till tandställningstandläkaren,sen ren gjorde tandläkaren tandställningen,tänderna,sen åkte vi hem,sen såg jag en film på ettan,sen drack kaffe,såg filmen,sen var filmen slut,sen såg film på mitt rum,sen gick ut,gick med min kille,sen gick vi hem till mig,jag åt kvällsmat,sen såg vi film,sen gick han hem,jag sa hejdå,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards