johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 6 januari 2015 21:05

Hej idag vakna jag åtta,sen gick upp,tog på mig kläder,sen åt frukost,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen gick till annerovägen,sen tog bussen till nyårsaluten,såg några matcher med min kille,sen åkte jag hem till mig,han till sig,sen åt två bullar,sen gick till maxi,handla ,sen byta kläder,sen hade kalas,sen gick min kille till berga,jag sa hejdå han skulle till en kompis i Båstad,sen vispa jag grädde,koka kaffe,sen åt vi kladdkaka,drack kaffe,sen sa jag hejdå till min mormor,morfar,farmor,farfar,sen snacka med dom andra,sen gick Två till hem,sen deras pågar,sen spela mina föräldrar ,min syrra jag kolla på,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards