johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av johanna Karlsson Maltby - 19 januari 2015 21:29

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,tog mobilen,laddaren,sen gick ner,borsta håret,sen la ner en macka,yoggin i väskan,sen tog på mig skor,jacka,vantar,mössa,sen tog väskan,sen gick ut i förrådet,tog en färdigrätt,sen la inne nyckeln,sen gick till bussen,sen tog bussen till knutpunkten,sen byta om till min arbets Th-shirt,förklädde,skor,sen tog min färdigrätt,mackan,yoggin,la i kylen,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt frukost,drack te,sen torka på olika ställen,sen gick ut med frukt,sen åt vi lunch,drack jucie,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen sluta jag,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,sen tog min väska,sen gick till busshållsplatsen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen såg film,sen åt vi kvällsmat,sen såg film,sen såg Ullared,sen såg film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards