johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 8 maj 2014 22:35

Hej idag vakna jag halv sju,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen tog ut smör,skinka,kaffekoppen,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,data,stoppa i väskan,sen borsta håret,tog på mig skor,jacka,keps,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen gick resten av vägen till omklädningsrummet ,öppna skåpet,hängde av mig,tog skoldatan,sen låste skåpet,sen gick till uppbehållsrummet,sen gick till kärnämne,sen hade vi matte,sen svenska,sen rast,sen engelska,fika,sen nutidsfrågor,sen låste inne datan iskåpet,sen åt i matan,sen gick till omklädningsrummet ,låste upp skåpet,tog på mig jacka,keps ,sen tog väskan med datan i skolväskan,sen låste skåpet,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen,tog inne posten,sen tog av mig,hängde upp allt,sen koka kaffe,tog,upp,sen bädda sängen,sen drack kaffe,sen snacka med min kille i telefon,sen drack mer kaffe,sen sätt vid ipaden,sen duscha,sen tog på mig myskläder,sen tog upp datan,sen åt kvällsmat,sen sätt vid ipaden,sen byta kläder,sen vänta på mormor,sen hämta mormor mig,sen såg HIF där,sen åt vi hamburgare ,sen såg HIF där,sen körde mormor hem mig,sen tog jag av mig jackan,skorna,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards