johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 22 maj 2014 22:01

hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder ,sen gick ner,tog ut smör,ost,kaffekoppen,sen tog inne kaffekoppen,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig sandalerna ,hjälmen,sen stoppa skoldatan i väskan,sen tog min mobil,sen tog väskan,gympapåsen,sen tog ut cykeln från garaget,sen cykla till skolan,sen låste cykeln,sen tog mina saker,sen gick till tjernasomkläddningsrum,sen byta till shorts,sen tog datan,sen låste inne det Andre sakerna,sen tog skoldatan,sen hade vi matte,sen hade vi svenska,sen fixa jag fika,sen fika vi,sen tog jag undan det,ställde det i diskmaskinen,sen hade vi nutidsfrågor,sen låste inne skoldatan i skåpet,sen åt vi lunch,sen sätt ute på lunchrasten,sen hade vi bild,sen sluta vi bilden,sen gick,hämta våran saker,stoppa ner mina kläder,sen tog mina saker,sen låste skåpet,sen gick till idrotten,byta om till idrottskläder,sen låste skåpet,sen hade vi idrott,sen duscha jag,sen tog på mina vanliga kläder,sen stoppa ner idrottskläderna,sen låste upp cykeln,sen cykla hem,sen låste inne cykeln,sen bädda sängen,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen tog ut katterna,kolla till dom,sen åt glass,kolla till katterna,sen snacka i min mobil med min kille,sen tog inne katterna,sen kom min kille,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen åt vi kvällsmat,sen åkte min kille hem,sen såg jag Sveriges yngsta mästerkock,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards