johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 20 maj 2014 22:02

Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,tog ut kaffekoppen i uterummet,sen åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig skorna,jackan,kepsen,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen gick resten av vägen,sen byta om till kökskläder,sen städa vi lådorna i köket,sen hade vi rast,sen fortsätte städa lådorna,sen gick vi,byta om till vanliga kläder,låste skåpet,sen gick till matan,åt lunch,sen snacka med min kille i telefon,sen gick,byta om till kökskläder,sen låste skåpet,sen städa vi grytskåpen,sen hade vi en tävling,sen gick vi,byta om till våran vanliga kläder,sen tog min väska,jacka,keps,sätt på mina vanliga skor,sen låste skåpet,sen gick till bussen,sen åkte buss till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,sen koka kaffe,sen åt en knäckemacka,drack kaffe,sen sa hejdå till mamma,sen strök mina kläder.sen sätt vid ipaden,sen tog ut katterna,sen tog syrran ut kaninen,sen sätt jag,sola,sen tog syrran inne kaninen på sitt rum,sen tog jag inne katterna,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen åt vi kvällsmat,sen tog jag på mig långarmad,byxor,strumpor,skor,sen sätt iuterummet,sen åkte vi till maxi,handla ,sen packa gympakläder,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards