johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 4 maj 2014 22:05

Hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig myskläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen sätt vid ipaden,sen byta till vanliga kläder,sen åt lunch,sen åkte vi till väla,handla studentkläning ,ett par snyggatrosor,en snygg bh till studenten,sen åt vi glass,sen åkte vi till maxi,handla,jag skanna ,sen betala dom allt,sen åkte vi hem,jag bada,sen tvätta mitt hår,sen åt vi kvällsmat,sen sätt jag vid ipaden,sen snacka med min kille i telefon,sen sätt vid ipaden,sen packa gympakläder,sen sätt vid ipaden,sen såg klart en film,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards