johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 14 maj 2014 22:08

hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil,sen gick ner, borsta håret,sen tog på mig jacka,skor,keps,sen tog väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av vid skolan,sen gick resten av vägen till omklädningsrummet ,sen hängde av mig grejorna iskåpet,sen låste skåpet,sen gick till uppbehållsrummet,sätt vid mobilen,sen hade vi billi,jobba i våran pärmar,sen hade vi rast,sen la jag gjord en sån låda med krukor i,sen släckte jag,sen såg vi film,sen gick jag,hämta min jacka,sen låste skåpet,sen gick till mormorsbil,sen körde vi till privatlärarna men fick inget ut av det,sen köpte mamma två hamburgare till mig,sen gick vi till mormorsbil,sen åt jag mina två hamburgare,sen slängde skräpet i en papperskorg vid skolan,sen gick till omklädningsrummet ,hängde av mig jackan,sen gick till lilla köket,jag,en till kolla på var sakerna vi skulle på la i Göteborg,sen gick vi till musiken,sen spela vi trummor,vissa sjöng,sen gick vi till leifsklassrum,prata om imorgon,sen gick jag,hämta mina saker,låste mitt skåp,sen gick till bussen,sen tog bussen hem,sen tog av mig yterkläderna,sen drack kaffe,vi hade möte om kaninen,sen körde vi,handla,sen åt vi kvällsmat,sen raka mina ben,sen packa,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards