johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 23 maj 2014 23:40

Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig ,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog inne kaffekoppen,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig sandaler,hjälmen,sen tog väskan,sen tog ut cykeln ut garaget ,sen stängde garaget,sen cykla till skolan,sen låste cykeln,sen lämna sakerna i skåpet,sen byta till shorts,sen gick till lilla köket,tog saker,sen gick till villan,jag gjorde hamburgarna,sen packa vi ner sakerna,sen lämna flaskor i dataskåpen,där man kan låna gympakläder,sen gick jag,hämta mina solglasögon,sen gick vi hem till Katja,sen spela,sen åt lunch,sen spela,sen gick vi tillbaka till skolan,sen gick,hämta min dator,sen gick,lämna datorn,sen gjorde vi saker i lilla köket,sen sluta vi,sen låste upp skåpet,sen packa ner min långarmad,byxor,strumpor,masken,sen stängde väskan,sen tog hjälmen,sen låste skåpet,sen gick till cykeln,sen låste upp cykeln,sen cykla hem,sen tog inne posten,sen ställde cykeln i garaget,sen kela med katterna,kaninen,sen var ute,sen cykla mamma,jobba,sen koka jag kaffe,drack kaffe,sen somna jag,sen vakna jag,sen drack en kopp kaffe till,åt glass,sen tog syrran inne kaninen,jag katterna,sen sätt jag vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen kom min kille,sen gick jag upp till han,sen såg vi film,sen gick han hem,jag sa godnatt till mina föräldrar,katterna,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards