johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 12 maj 2014 21:57

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner ,åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog datan,mobilen,sen stoppa ner datan i väskan,sen borsta håret,sen tog på mig skor,jacka,keps,sen tog min väska,gympapåsen,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,hoppa av,sen gick till omklädningsrummet ,låste upp mitt skåp,låste inne mina grejor,sen såpa vi spisarna,sätt på dom,sen stängde av dom,sen duka vi fram olika saker,sen smaka vi spanska köttbullar,routatå,sen diska,vi våran saker,sen gick vi på rast till tio,sen börja vi,vi torka ur spisarna,sen sätt oss vid bordet,sen prata vi,sen gick ut,testa spel,sen gick inne,hängde hoppreppen,prata i lilla köket,sen gick,hängde inne våran jackor,min keps,låste skåpet,sen åt vi lunch,sen hämta gympapåsen,sen låste skåpet,sen gick till tjejernasomklädningsrum,byta till idrottskläder,skor,sen låste inne sakerna ,sen hade vi idrott,sprang mycket,sen duscha vi,byta om till vanliga kläder,sen packa ner mina gympaskor,idrottskläder,handduk,det,stoppa mobilen i byxfickan ,lurarna,nycklarna,sen låste inne det i mitt skåp,sen hade vi Janet,sen matte,sen svenska,sen såg vi lilla aktuellt,sen sluta vi,ställde upp stolarna,sen tog mina saker,låste mitt skåp,sen gick till busshållsplatsen,vänta på 21an,sen tog 21an till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog inne posten,Sen koka kaffe,drack kaffe,sen bädda min säng,sen diska min kaffemugg,sen sätt vid ipaden,sen åt kvällsmat,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards