johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 2 maj 2014 23:34

Hej idag vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder ,sen gick ner,tog ut smör,skinka,2knäckebröd,kaffekoppen ,sen åt frukost åt 2knäckebröd,drack kaffe iuterummet ,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen sätt vid ipaden,sen sätt igång min telefon,snacka med min kille i telefon,sen åkte vi till väla,där köpte jag en keps,sen gick vi till Max,åt hamburgare,sen tog bussen ner till tivolit,sen tog bussen hem,sen gick hem,ladda batteriet på min mobil ,sen åt en Budapestkaka,sen gick jag,min kille till maxi,jag handla godis,en engeridricka,sen gick vi hem till mig,sen åt jag kvällsmat,sen såg vi film,sen åkte han ner till tivolit med en annan kompis,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg lets Dance,sen såg vem som åkte ut,sen snacka med min kille itelefon,sen med min mamma i hemtelefonen,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards