johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 30 maj 2014 23:16

Hej idag vakna jag 9.48,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt 2pannkakor,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen duscha,sen borsta tänderna,sen borsta håret,sen tog på mig kläder,sen borsta håret,sen kom syrran,mossan hem,duscha,sen tog på sig kläder,sen åt syrran mat,sen snacka med min kille i telefon,sen snacka med min kille i telefon,sen gjorde oss klara,sen låste uterummet,dörren,sen tog bussen ner till stan ,sen hoppa av vid knutpunkten,sen gick upp till båten,betal biljetter till båten,sen tog båten över till Helsingör,handla fläskasvål ,sen åt mat,på en resturang,betala,sen gick till båten,sen tog båten till Helsingborg,sen tog bussen till skvadronsgatan,sen hoppa av,sen gick resten av vägen hem,sen drack kaffe med grädde,Farinsocker i ,sen spela vi kort,sen såg på när dom spela,sen gick upp,såg lite film,sen snacka med min kille i telefon,sen fortsätte se film,sen gick ner till mina föräldrar i uterummet,sen gick upp,sen borsta tänderna,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards