johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 24 maj 2014 23:30

  hej idag vakna jag halv tolv,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,sen sätt vid ipaden,sen åt lunch,drack jucie,sen duscha,sen tog på mig kläder,sen packa ner saker i en väska,sen vänta på att brossan,syrran skulle bli klara,sen tog  på mig cykelhjälmen,jackan,skorna,sen cykla vi till mormor,morfar,sen låste min cykel,sen åt vi kvällsmat där,sätt,snacka,sen åt vi efterrätt där,sen när mina sysskon hade stuckit hem så drack jag,mina föräldrar kaffe där,pappa såg fotboll,sen cykla vi hem,sen låste inne cyklarna i garaget,sen tog av mig yterkläderna,sen sa godnatt till mina föräldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards