johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 7 maj 2014 21:51

Hej idag vakna vi halv sju,tog på mig kläder,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,data,flöjt,stoppa i väskan,sen borsta håret,sen tog på mig jacka,skor,kepsen,sen tog väskan,gympapåsen ,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen hoppa av,sen gick resten av vägen,sen hängde av mig,sen låste skåpet,sen hade vi billi,sen tog jackan,kepsen,sen låste skåpet,sen köpte kaffe,drack kaffe,åt Birka,sen gick vi till 3an,sen åkte till stadsbiblioteket,prata om vatten,sen gjorde korsord,sen åkte vi tillbaka till skolan,sen hängde av oss,sen gick,åt lunch,drack mjölk,sen hämta en lapp till Siw,sen låste skåpet,sen hade vi Siw,sen baka vi,sen tog jag mina grejor ,låste mitt skåp,sen åkte bussen hem,hoppa av vid annerovägen,gick resten av vägen hem ,hade ont i huvudet,sen tog huvudvärkstablett ,sen åkte mina föräldrar iväg,då koka jag kaffe,sen drack kaffe,såg eruvison song contest,sen drack mer kaffe,såg eruvison song contest,sen sätt vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards