johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 11 maj 2014 21:49

Hej idag vakna jag elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt 2pannkakor,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,sen strök mina kläder,sen sätt vid ipaden,sen snacka med min kille i telefon,sätt vid ipaden,sen åt vi lunch,sen villa lite,sen gick ut,sprang,sen stresa,sen träna på vår sån cykel man går på,sen villa lite,sen duscha ,sen smörja inne mig,sen tog på mig kläder,sen koka kaffe,drack kaffe,sen såg svenska yngsta kockar,sen snacka med min kille i telefon,sen åt kvällsmat,sen fortsätte se svenska yngsta kockar,sen packa gympakläder,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Av johanna Karlsson Maltby - 11 maj 2014 02:06

Hej igår vakna jag halv elva,sen gick upp,tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt frukost åt 2pannkakor,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna ,sen bädda sängen,sen gick ner,hämta kaffe,borsta håret,sen kom min kille,sen såg vi Ullared från i måndags,sen byta jag kläder,sen gick vi till maxi,sen åt jag lunch,sen sätt vid ipaden,åt godis,drack läsk,sen sätt vid ipaden,sen gick ut med Theo,sen sätt vid ipaden,sen åt kvällsmat,sen sätt vid ipaden,sen snacka med min kille i telefon,sätt vid ipaden,sen sätt vid ipaden,vänta på mamma,sen kom mamma hem,sen såg vi Eurovision song contest final,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards