johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 21 maj 2014 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig tröja,sandaler,sen tog på mig cykelhjälmen,sen tog väskan,gympapåsen,sen låste upp garaget,sen tog cykeln,sen cykla till skolan,sen låste cykeln,sen gick resten av vägen till omkläddningsrummet,sen låste skåpet,sen hade vi lite rast,tog våran saker,sen åkte till vallåkra med billi,kolla på fåglar,sen åkte vi tillbaka till skolan,sen byta till short,sandaler,sen låste inne det andra,sen åt lunch,drack mjölk,sen sätt ute i det fina vädret,sen hade vi siw,sen hämta våran saker,sen låste skåpen,sen hade vi musik,sen byta vi till idrottskläder,sen låste skåpet,sen gick ut,spela fotboll,sen gick,ducha,sen byta om till vanliga kläder,stoppa ner det andra,sen cykla hem,sen sätt inne cykeln i garaget,sen tog inne posten,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen tog ut katterna,syrran tog ut kanninen,sen bädda jag sängen,sen sätt ute,njöt av det fina vädret,sen åt vi kvällsmat,sen njöt av det fina vädret,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards