johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 16 maj 2014 23:39

Hej idag vakna jag sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost,sen gick upp,borsta tänderna,tog mobilen,sen borsta håret,sen tog på mig jackan,skorna,hjälmen,sen låste upp garaget,sen cykla till skolan ,sen låste cykeln,sen fick reda på att skolsyster skulle vara på möte,sen cykla hem,sen sätt vid ipaden,sen cykla tillbaka till skolan,sen låste cykeln,sen tog sprutan,sen låste upp cykeln ,sen cykla hem,sen sätt inne cykeln i garaget,sen stängde garaget,sen tog av min jacka,skor,hjälm,sen tog min mobil,sen sätt lite vid ipaden,sen koka kaffe sen drack jag,mamma kaffe ,sen vänta vi på mormor,sen körde vi,hämta vår kanin ,sen körde vi hem till oss,sen fick Trassel komma till sitt nya hem,vi sätt inne han i kaninburen på sarasrum,sen kela vi lite med han,sen tog kort på han,sen skiva vi champinjoner,sen gjorde svampsås,sen kela vi lite med kaninen,sen tvätta händerna,åt soppa,sen duka av,sen la mig i soffan,sen somna,sen vakna halv fem,sen stack syrran,mamma till stallet,sen gick jag upp till kaninen,sen stängde syrransdörr,sen hängde med pappa,handla,sen kela vi med kaninen,sen duka vi fram,sen tvätta händerna,sen åt vi kvällsmat,sen duka av,sen kela med kaninen,sen stängde syrransdörr,sen svar min kille på sms,sen sätt mig vid ipaden,sen gick upp,sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards