johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 28 maj 2014 23:41

Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,skinka,sen kaffekoppen ,brödet i uterummet,sen åt en macka,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,tog min mobil ,sen borsta håret,stoppa ner shorts i väskan,sen sätt på mig sandaler,sen låste upp garaget,sen tog ut min cykel,sen stängde garaget,la inne mammasnycklar,sen tog väskan,gympapåsen,la i cykelkorgen,sätt väskan på ryggen,sen sätt på hjälmen,sen cykla till skolan,sen låste cykeln,sen gick till tjernasomkläddningsrum,byta till shorts,sen låste inne mina saker,sen sätt i uppbehållsrummet,sen hämta min tröja,sen låste skåpet,sen hade vi billi,gjorde fint i atriumgården,Sen hade vi rast,sen fortsätte göra fint i atriumgården,sen sluta vi från billi,sen gick vi,åt lunch,drack mjölk,sen hade vi rast,sen hade Siw,gick på vernissage ,sen sluta vi från Siw,sen gick vi,hämta våran saker,sen låste skåpet,sen hade vi musik,sen såg high school musical 3,sen tog jag filmen,stoppa ner i min väska,sen gick till tjernasomkläddningsrum ,byta om,sen hade vi bollsport,sen vann vi över assistenterna,sen gick vi inne,duscha,sen byta om till mina vanliga kläder,stoppa ner gympakläderna,sen tog mina saker,sen tog på hjälmen,sen låste upp cykeln ,sen cykla hem,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen tog upp saker ur väskan,sen åt en bulle,snacka med min kille i telefon,sen åt en bulle till,sen ringde syrran,fråga vilken pizza man vill ha ,jag såg high school musical 3,sen tog ut katterna,sen åt vi kvällsmat,sen tog syrran inne katterna,den största rymden men han kom igen,sen åt vi glass,sen läste bloggar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar Johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards