johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 17 maj 2014 23:19

Hej idag vakna jag tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt 2mackor,drack kaffe,sen tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,koka kaffe,sen läste bloggar,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen diska min kaffemugg ,sen ställde inne den,sen borsta håret,sen åt en korv,sen sätt vid ipaden,sen bädda sängen,sen gick ut med Theo,sen släppte vi ut katterna i sitt hus där man kan stänga ute om dagarna,sen sätt vi,sola,sen åt jag glass på talrik,sen sätt ute,sola,sen koka kaffe,sen drack jag,pappa kaffe ute,sen kolla på katterna,sen snacka med min kille i telefon,sen vissa jag kaninen,sen byta jag kläder,sen gick vi till maxi,handla,jag handla glass,strutar,sen betala jag,sen gick jag hem till mig,han till sig,jag satte mig vid mammasipad,sen hade dom tagit inne katterna,sen byta till shorts,sen beställde mat,sen byta kläder igen,sen gick jag,pappa,hämta maten,sen byta jag till shorts,Th-shirt,sen åt vi kvällsmat,sen duka jag,mamma av,sen gick upp,sätt mig lite vid ipaden,sen gick ut,fota kaninen för syrran hade tagit ut den,sen sätt vid ipaden,sen kolla på Sveriges yngsta mästerkock,sen sätt vid ipaden,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards