johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 15 maj 2014 23:30

  hej idag vakna jag halv sex,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,sen åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,sen håret,sen sätt lite vid ipaden,sen kalla pappa,sen tog jag min mobil,stoppa ner matsäcken i väskan,sen körde vi till skolan,sen la inne väskorna i bussen,sen åkte vi buss till rudalen ,sen fick vi kläder,sen byta tjejorna om hos sig,killarna hos sig till fotboolskläder,sen villa vi lite,sen spela vi fotboll,förlora första,sen åt vi mellan,drack,sen spela vi en match till,vi vann med 10-0,sen åt vi lite,sen spela vi en till,där blev lika men vi hade större mål skylnad än dom vi möte,sen villa vi ett tag,sen spela vi om fjärde plast,vi kom på fjärdeplast,sen´tog vi med våran saker,sen hade dom prisutdelning,sen ducha jag,sen tog på mig kläder,sen fick jag gå tillbak,hämta mina skor,sen tog på mina skor,packa ner mina saker,sen tog väskan,sen gick vi till bussen,sen åkte vi till hotelkusten,sen åt vi,sen drack kaffe,sen sätt oss i bussen,sen åkte dom andra karuseller,sen blev jag sugen på att åka vissa så jag köpte ett åk band jag åkte farfarsbillar 2 gånger,kållerado 2 gånger,lisebergsbanan en gång men aldrig mer jag gilla ej den,min keps blåste av,sen åt jag glass,sen åt vi hamburgare,sen åkte jag flumride,sen gick vi till bussen,sen åkte vi bussen till skolan,sen tog jag min väska,sen hämta mina föräldrar mig på skolan,sen körde vi hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards