johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 19 maj 2014 21:28

Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,bröd,skinka,sen tog ut kaffekoppen,sen åt en macka,drack kaffe,sen tog inne kaffekoppen,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog datan,sen gick ner,stoppa ner datan iväskan,sen borsta håret,sen tog på mig skorna,jackan,kepsen,sen tog gympapåsen,väskan,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen låste inne mina saker iskåpet,sen gick till lilla köket,sen snacka jag,Jake om Göteborg,Liseberg,sen snacka dom andre om vad dom hade gjort,sen fortsätte vi städa,sen snacka vi om helgen,sen hade vi rast,sen städa vi,sen sätt och snacka om den 3juni,sen gick vi till matan,åt lunch,drack mjölk,sen gick ,hämta gympapåsen,sen låste mitt skåp,sen gick vi till tjernasomkläddningsrum ,byta om till gympakläder,sen låste skåpet,sen hämta vi stavar,sen gick vi ut gick med stavar,gjorde olika saker,sen gick vi tillbaka,lämna stavarna,sen duscha vi,sen byta om till mina vanliga kläder,stoppa ner idrottskläderna,sen hade vi Janet,då hade vi matte,sen svenska,sen lilla aktuellt,sen sätt upp alla stolar,sen tog mina saker,sen låste skåpet,sen gick till bussen,sen tog bussen till annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen tog av mig mina yterkläder,skor,keps,sen koka kaffe,sen drack 2koppar kaffe,sen filma kaninen när den hoppa på syrransrum,sen gick ut,gick med min kille,sen gick jag hem till mig,han till sig,sen åt kvällsmat,drack jucie,sen såg jag Ullared,sen såg klart Ullared,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards