johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av johanna Karlsson Maltby - 13 maj 2014 21:30

Hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen tog inne kaffekoppen,sen gick upp,borsta tänderna ,sen sätt lite vid ipaden,sen tog min mobil,sen gick ner,tog på mig skor,jacka,packa ner regnjacka,byxor i väskan,sen tog ett paraply,sen låste dörren,sen gick till bussen,sen tog bussen till skolan,sen tog bussen,sen hoppa av vid skolan,sen gick resten av vägen till omklädningsrummet ,sen tog mina regnjacka ,regnbyxor,sen samlades vi i lilla köket,sen gjorde hänga gubben,sa frukter ,sen fick vi till idrottsoasen,sen gick jag tillbaka till skolan,sen tog av regnbyxorna,sen gick till mormorsbil,sen satte mig i mormorsbil ,sen körde vi,hämta mamma,sen körde vi till tandställningstandläkaren,sen skrev inne mig,sen vänta,sen var det klart,sen sätt igång min mobil,ringde till min lärare,fråga vad dom var,sen körde dom mig till skolan,sen lämna mina kläder,låste mitt skåp,sen sätt mig uppbehållsrummet ,där gick dom igenom frågor,sen fick vi godis,sen åt vi lunch,vi sätt i lilla köket,sen slängde vi sakerna,sen spela vi,sen ställde i hoppa allt i lilla köket,sen sluta vi,sen gick,hämta mina saker,sen låste mitt skåp,sen gick till bussen,sen tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,sen gick resten av vägen hem,sen leta efter andra skor,tog ut väskan till torsdag från kryp uterummet ,sen bädda sängen,sen koka kaffe,sen drack kaffe,sen tog upp mina kläder,sen sätt vid ipaden,sen ringde min kille hem,sen såg vi film,sen duscha jag,sen tog på mig kläder,sen såg vi film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards