johannakarlssonmaltby

Direktlänk till inlägg 26 juli 2013

idag

Av johanna Karlsson Maltby - 26 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag klockan tolv,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe till mig,mamma,sen tog ut smör,skinka,smörkniv iuterummet,kaffekopparna till oss ,sen drack kaffe,åt frukost,sen tog inne kaffekopparna,smör,skinka,smörkniven,sen gick upp ,bädda min säng,rulla upp,sen gick inne,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,sen såg film,sen vid åtta något tog jag bussen ner till stan,mina föräldrar,syrran cykla ner,sen hoppa jag av vid knuttan,pappa ringde,sa vi möts vid china town,sen träffa jag min kille på knuttan,sen sa han jag ska bara gå på toa,då ringde jag till pappa,sa det,sen sa vi är på väga,sen åt vi,min kille kinamat,jag drack cola,min syrra drack sprite,mina föräldrar drack vin,vatten,pappa,min kille drack öl,sen betala mina föräldrar allt,sen gick mina föräldrar,syrran lite istan,sen cykla dom hem dom hitta inget roligt,sen gick jag,min kille istan, vi kolla först på jay smith,sen vann han 2 nallar till mig igriparmar,sen gick vi lite istan,hans föräldrar var också hemma,sen tog jag,han bussen hem,sen hoppa vi av vid dalhem centrum,sen följde han mig en bitt hem,sen gick jag resten av vägen hem,sen när jag kom hem kolla jag lite på film,sen gjorde mig klar för läggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2016 17:47


  hej alla ny har jag gått över till noum.com vi hörs där alla 780414376 noum.com/johanna93 ...

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag  nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne til...

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner matlåd...

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruk...

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner matlådan,mackan,yoggin, la i väskan,sen tog på ...

Ovido - Quiz & Flashcards