johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 23 juli 2013 23:25

  hej idag väckte mamma mig,sen gick jag upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,sen drack mer kaffe,sen borsta hårtet,sen gick upp,kolla på film kolla på peter,petra,sen madicken på junibacken,sen barnen i bullerbyn,sen fråga pappa vill du med till stranden så jag ja så jag,pappa,brossan åkte till stranden,vi leta efter parking,sen hitta vi en bra bitt,sen gick vi ner,la oss på gräset,sen klädde jag,brossan av oss våran shorts,thshirter,sandaler,sen bada jag,brossan,bolla ivattnet,sen simma jag,brossan,sen gick jag upp,då passa jag sakerna,pappa,brossan badade,sen  gick dom upp,torkade,sen gick vi,köpte glass,sen gick vi till bilen,körde hem,sen ducha jag när jag kom hem,sen sätt,kolla film jag såg pippi långstrum på rymmen,sen tog på mig kläder,sen stack jag till maxi,handla gifflar,choklad,sen såg film pippi långstrump på rymmen,sen åt kvällsmat,sen drack läsk,åt choklad,gifflar,fortsätte se pippi långstrump på rymmen,sen var den slut,sen såg tsatsiki morsan,polisen ,nu ser jag tsatskiki vänner för alltid,sen ska jag göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards