johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 10 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,sen gick jag ut,hämtade tidningen,sen drack vi kaffe,läste tidningen,sen gick jag inne,hämta smör,skinka,sen åt vi frukost,drack kaffe iuterummet,sen duka vi av det,sen borsta tänderna,håret,sen sätt vid ipaden,sen fixa vi mat,åt mat,sen sätt vi vid våran ipadar,sen fika vi,drack kaffe iuterummet,sen ducha vi,sen åt vi kvällsmat,sen tog på oss långbyxor,långarmadtröja,jag,mina föräldrar cyklade till sofiero,sätt cyklarna på gräset där,låste dom,tog väskorna,picknickfilten,sen så lyssna vi på förbandet,sen gick vi till cicca,snacka med henne,kela med nalla,sen gick vi,ställde oss,såg på gyllende tider,sen lyssna vi på det,sen hade dom paus,då gick jag,mamma på toa,sen fortsätte dom med gyllende tider,sen kom sissta låten vid halv elva elva ungefär,sen cykla vi hem det var många som cykla ditt,skulle cykla hem det var jobbigt men sen lunga det sig vid polishuset då var det bara jag,mamma,pappa,en till som cykla,sen var vi hemma,ställde inne cyklarna igargaset,sen sätt oss iuterummet,tag,tog det lungt,sen snacka vi med dom andre lite,det var en bra konsert tyckte jag,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards