johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 4 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost,åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner strumpor,långarmadtröja,kamera,solglassögon,tog mitt busskort,sen gjorde alla sig klara,sen gick vi till cicca,roger,emil,fredrik,sen gick till busshålsplatsen vid lidl,vänta på bussen,sen kom bussen,tog bussen till knuttpunkten,sen tog dom ut danskapengar,sen kom båten,vi åt korv på båten,sen tog båten till helsingör,hoppa av båten,sen tog tåg från helsingör till köpenhamn,sen byta till ett tåg som gick till nivå,sen hoppa av på klumpenborg,sen gick vi på toa,sen gick vi till bakken,sen köpte dom som skulle ha åkband ,åkte karuseller,jag fota,sen åkte jag en karusell 3 gånger,sen spela jag fem bollar,kasta på klossar,fick ett tröstpris för träffa inte alla klossar,sen spela mini bowling,vann  en nyckelknippa,sen åt vi hamburgare,pommes,drack läsk,sen åkte dom karuseller,vi sätt,drack läsk,sen åkte dom karuseller,vi sätt,drack kaffe,varm choklad,sen åkte dom några karuseller till,sen tog vi tåg till helsingör,sen tog vi båt till helsingborg,sen buss hem,jag sprang fort,kolla om vi hade fått post,det hade vi,sen sätt vi lite i uterummet,sen gjorde oss klara förläggdags  hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards