johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 13 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tolv,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ut i uterummet,sen gick inne,tog kaffe,sen tog ut smör,skinka,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,läste hd,sen tog inne allt från uterummet,syrran damsuga,sen gick jag upp,borsta tänderna,håret,sen bäddda min säng,sen gick ner,hämtade tejp,pressent papper,packade inne pappaspressenter,sen gick ner,kolla på fisken som vår bror hade fångat,sen gick upp,byta till en blus, sen kom gästerna,sen åt vi saker som man fick gå,plocka,sen vänta vi till sex sju,sen åt vi tårtorna,drack kaffe,sen gick ner,åt chips,godis,sen kom jag på att jag skulle ge pappa hans pressenter så gick ner,gav dom,sen sätt vid där nere lite,sen gick jag upp,gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards