johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 14 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tolv,gick på toa,sen gick,la mig isängen igen,la lite vid ipaden,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,ut i uterummet,sen gick inne iköket,tog kaffe, tog ut kaffe,smör,smörkniv,sen gick inne,hämta skinkan,sen ställde inne kaffekoppen,smör,skinka i kylen,sen borsta tändern,sen bäddade sängen,rullade upp,sen gick ner,borstade håret,sen tog ner ipaden,sätt med ipaden i uterummet,sen tog upp ipaden,ladda ipaden,sen tog mina föräldrar inne maten,sen åt vi mat,sen åt vi choklad,chips,drack läsk,sen sätt jag vid ipaden där uppe,sen tog listan med kina mat rätterna till mina föräldrar,sen beställde pappa,då gick jag upp,tog på mig långbyxor,långarmad,sen åkte jag,pappa ,hämtade kinamaten,sen åt vi kinamat,drack läsk,sen såg jag filmer på swefilmer jag såg sune igrekland den är ganska bra ska snart se om dom har fler filmer man kan se,sen ska jag göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards