johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 30 juli 2013 22:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner åt en macka,drack kaffe iuterummet,brädde en macka jag skulle ha med till jobb,sen tog inne sakerna,ställde i kylskåpet,sen gick upp,borsta tänderna,tog min plånbok,mobil,sen tog maten ,drickan,mackan,stoppa ner i en kasse,sen borsta håret ,sen tog busskortet,tog på mig sandalerna,sen tog kassen,nycklarna,hörluarna,sen gick till bussen ,tog bussen till knuttpunkten,sen byta om till jobbetröja,förklädde,jobbeskor,sen la inne mackan,drickan,maten i kylen,sen brädde mackor,hjälpte till,plocka undan,sen tog hand om disken,sen torka borden,sen hjälpte till med disken,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sätt ,snacka med dom andra ,sen börja jobba,tog hand om disk,torka bord,det,sen åt vi lunch,sen tog hand om disk,torka disken,sen soppa golvet,moppa golvet,senslängde vi soppor,sen sluta vi jag tog min matlåda,flaskan,sen gick,byta om,sen gick till bussen,tog bussen från knuttpunkten,sen hoppa av på annerovägen,sen gick hem,sen gick på toa,var hemma ett litet tag,sen stack jag,min kille till famillia,gick där ett tag,jag köpte kaffe,drack där,han köpte bakad potatis,åt,sen gick vi inne på citygross,sen gick vi inne på maxi,sen gick vi ut från dom affärerna,sen tog vi bussen hem,sätt,snacka ett tag,sen gick han inne på mitt rum,jag gick ner,käka mat,sen gick jag upp,ducha,sen gick jag ner,slängde kläder itvätten,sen la,kela med han ett tag,sen tog på mig kläder,sen gick ut,snacka med han,sen kom mossan,sen gick jag inne,gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards