johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 15 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tolv,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner i uterummet,sen gick ut,tog inne hd,sen koka kaffe till mig,mamma,sen tog ut kaffekopparna,pannkakorna också åt vi pannkakor,drack kaffe,läste hd,sen tog vi inne allt,sen borsta jag tändern,håret,sen bäddda min säng,sen städa mitt rum damtorka,damsuga,sen fyllde jag i vatten ibadkaret,sen raka mig underarmarna,sen bada,raka bennen,sen ducha av mig,sen torka av mig,sen gick upp,tvätta håret ordentligt,sen sätt på mig badkappan,sätt mig iuterummet ett tag,sen gick upp,tog på mig kläder,spräja deorant under armarna,sen gjorde syrran,mamma lunch,jag sätt mig vid ipaden,sen ducha mamma,sara gjorde lunch,sen sa mamma plocka upp efter dig ibadrummet,det gjorde jag,sen sa dom det är mat,då åt vi lunch,sen duka jag av,la över maten i en burk,sen ställde inne det ikylen,sen gick på toa,sen sätt vid ipaden,sen kom pappa hem då gjorde han kaffe,så tog jag kaffe åt mig,mamma,sen drack mamma kaffe,sen gick hon,jobba,sen drack jag kaffe,sen sätt jag mig vid ipaden,sen åt vi korv med bröd,sen lysssna jag på radio när hifspela,sen var det slut då smsa jag,fråga min kille om han ville gå ut,vi gick ut,gick en runda,sen hängde han med mig hem,sen la vi,kela,sen gick han hem,sen låste jag dörren,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards